خرید نمودن هندزفری سامسونگ level u pro
نوشته شده توسط : پاوربانک

9 بهترین گوشواره بی سیم واقعی - زمستان 2020
بررسی ها
بهترین گوشواره های بی سیم واقعی
421 هدفون تست شده است

    هدفون فروشگاهی؛ هیچ واحد گیلاس انتخاب نشده است
    نتایج به راحتی قابل مقایسه است
    بدون تبلیغات؛ بررسی های بی طرفانه
    از طریق دسترسی به خودی و هنگام خرید از طریق لینک های وابسته ما ، مستقیماً توسط شما پشتیبانی می شود

در اینجا با روش ما در مورد بررسی محصولات بیشتر بیاموزید.

در واقع هدفون های بی سیم نسبت به هدفون های معمولی کمی آزادی بیشتری دارند. آنها گزینه های زیادی را برای همه شرایط ارائه می دهند ، خواه شما بخواهید از آنها در سالن ورزشی ، مطب یا در هنگام رفت و آمد خود استفاده کنید. از آنجا که آنها هیچ کابل برای محدود کردن حرکات در هنگام کار ندارند ، می توانید بدون نگرانی از بلند شدن صدای هدفون از گوش هایتان ، به همه این موارد بدهید. بهترین گوشواره های بی سیم به اندازه کافی جمع و جور هستند که بتوانند در جیب شما قرار بگیرند و یک کیس با دوام داشته باشند که هزینه های اضافی را نیز به شما ارائه می دهد.

ما نزدیک به 100 هدفون بی سیم و هدفون گوش را آزمایش کرده ایم و در زیر توصیه های ما برای بهترین گوشواره های بی سیم واقعی است. آنها تمایل به هزینه بیشتری نسبت به گوشواره های معمولی دارند ، بنابراین اگر به دنبال چیزی مناسب تر از نظر بودجه هستید ، توصیه های ما را برای بهترین گوشواره های ارزان قیمت بررسی کنید. همچنین می توانید برای گزینه های بیشتر به بهترین گوشواره گوش و گوش ، بهترین گوشواره مخصوص آیفون و بهترین گوشواره های بی سیم نگاهی بیندازید.

    بهترین گوشواره های بی سیم واقعی برای اجرا: Jaybird Vista Truthly Wireless
    طراحی بی سیم Jaybird Vista واقعاً
    Jaybird Vista واقعاً بی سیم
    قیمت را ببینید
    Amazon.com
    روش آزمون v1.3.1
    7.3
    طریقه استفاده مخلوط
    7.2
    صدا خنثی
    7.6
    رفت و آمد / مسافرت
    8.4
    ورزش / تناسب اندام
    6.8
    دفتر
    5.7
    بازی بی سیم
    5.6
    بازی سیم کشی
    5.7
    تماس تلفنی
    گوش را تایپ کنید
    محوطه بسته شده
    بی سیم واقعا بی سیم
    خاموش شدن صدا
    بله
    مبدل پویا
خرید نمودن هندزفری سامسونگ level u pro
    بهترین گوشواره های بی سیم واقعی برای اجرای و کار کردن که ما تاکنون آزمایش کرده ایم ، Jaybird Vista است. برای دونده ها ، داشتن هدفون های پایدار که به نظر نمی رسد در هر زمان از بین بروند ، مهم است ، دقیقاً همان کاری است که این هدفون ها انجام می دهند. آنها دارای سه اندازه باله پایداری هستند تا به شما در رسیدن به جای مناسب و ایمن کمک کنند ، همچنین باید باتری 5/5 ساعته کافی باشد تا شما را در بیشتر تمرینها بدست آورد. آنها همچنین برای مقاومت در برابر آب و عرق IPX7 ارزیابی شده اند ، اگرچه این چیزی نیست که ما برای آن آزمایش کنیم.

    این گوشواره ها از نظر ظاهری نسبتاً مناسب هستند ، اما آوازها و سرب ها می توانند صدای جوش و درهم و برهم زدن به نظر برسند. اگر نمایه پیش فرض صدا متناسب با سلیقه شما نیست ، همیشه می توانید آن را از طریق برنامه همراه عالی موبایل جیبیرد ، که تعداد زیادی از پیش تنظیم شده ، یک EQ پارامتری و پروفایل های سفارشی ایجاد شده توسط سایر کاربران ، سفارشی کنید. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد اگر تنظیمات پیش فرض را دوست ندارید ، کنترل های لمسی را در قسمت هدفون مرتب کنید و یک تایمر خودکار خاموش را برای کمک به افزایش عمر باتری تنظیم کنید.

    جداسازی نویز این هدفون ها متوسط ​​است. با این حال ، این مورد به ترجیح شخصی می رسد ، زیرا برخی از دوندگان ترجیح می دهند از محیط اطراف خود آگاهی کامل داشته باشند ، در حالی که برخی دیگر ترجیح می دهند کاملاً از جهان خاموش شوند. در هر صورت ، اگر به یک جفت گوش گوش نیاز دارید تا در مرحله بعدی راه خود را انتخاب کنید ، این موارد بسیار توصیه می شود.

    بررسی ما را ببینید
    جایگزین با جداسازی بهتر سر و صدا: جوانه آکوماس اکو واقعاً بی سیم
    آمازون اکو جوانه طراحی واقعا بی سیم
    جوانه های آمازون اکو واقعاً بی سیم
    قیمت را ببینید
    Amazon.com
    گوش را تایپ کنید
    محوطه بسته شده
    بی سیم واقعا بی سیم
    لغو صدا بله
    بله
    مبدل پویا
خرید نمودن هندزفری شیائومی earbuds
    اگر گوشواره های بی سیم واقعی را دوست دارید اما می خواهید انزوای سر و صدای بهتری داشته باشید ، جوانه های اکو آمازون را بررسی کنید. آنها به اندازه جی بیرد ویستا واقعاً بی سیم راحت نیستند ، زیرا طراحی گردتر و حجیم تری دارند ، اما برای داشتن یک مهر و موم پایدار ، دارای باله های پایداری هستند. این هدفون فقط به انزوا منفعل متکی نیست؛ لغو فعال صدای آنها از بهترین مواردی است که ما تاکنون برای گوشواره های بی سیم آزمایش کرده ایم. آنها می توانند نویز را در کل محدوده فرکانس مسدود کنند. البته ANC را می توان از طریق اپلیکیشن همراه همراه تنظیم کرد که همان برنامه ای است که برای الکسا و کلیه دستگاه های هوشمند آمازون به کار رفته است. ویژگی عبور این امکان را به شما می دهد که بدون نیاز به مکث موسیقی خود ، محیط اطراف خود را بشنوید ، همچنین یک EQ گرافیکی نیز برای تنظیم صدا به سلیقه شما وجود دارد. طول عمر باتری به طور متوسط ​​حدود 5.3 ساعت است که قابل عبور است و در مورد شارژ نیز 5 بار دیگر شارژ می شود.

    در کل اگر می خواهید یک جا راحت تر باشد با Jaybird همراه شوید اما برای جداسازی بهتر سر و صدا ، آمازون ارزش امتحان کردن را دارد.

    بررسی ما را ببینید





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 25 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: